پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251275
استعفاي دوباره محرم؛ نويدکيا: شايد مربي ديگري بتواند بهتر به سپاهان کمک کند
تاریخ انتشار : 1400/12/07 09:45:26
نمایش : 881
محرم نويدکيا با انتشار نامه خداحافظي اش نشان داد به استعفاي خود اصرار دارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در حالي که باشگاه سپاهان استعفاي محرم نويدکيا را نپذيرفته، سرمربي سپاهان بامداد امروز با انتشار متني دوباره از هدايت اين تيم استعفا کرد.

متني که محرم نويدکيا منتشر کرده به شرح زير است؛

با سلام خدمت مديرعامل، سرپرست، کليه اعضاي زحمت‌کش باشگاه و هواداران خوب و عاشق سپاهان... بعد از اين که فصل گذشته با ۶۵ امتياز نتوانستم قهرماني را به هواداران خوب سپاهان تقديم کنم، امسال با بودن در رتبه سوم احساس مي‌کنم جاي خود را به شخص ديگري بدهم، شايد مربي ديگري بتواند بهتر به تيم سپاهان کمک کند. من از همه شما انسان هاي شريف که تا به امروز من را حمايت کرديد تشکر مي‌کنم و آرزوي سلامتي براي شما و‌ موفقيت براي باشگاه بزرگ سپاهان را دارم.

با تشکر محرم نويدکيا

بايد ديد باشگاه سپاهان در قبال اين اقدام دوباره محرم نويدکيا چه موضعي اتخاذ مي‌کند. پيش از اين وقتي چهارشنبه شب بعد از توقف سپاهان مقابل ذوب‌آهن در دربي اصفهان محرم نويدکيا از سمت خود استعفا کرد، محمدرضا ساکت مديرعامل سپاهان استعفاي او را نپذيرفت اما متن بامدادي محرم نويدکيا نشان مي‌دهد او خيال بازگشت به نيمکت سپاهان را ندارد.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html